Turizam, u tradicionalnoim smislu, podrazumjeva aktivnosti osobe koja putuje i prebiva na područjima izvan svoga uobičajenog okoliša kroz ne duže od godinu dana bilo radi uživanja, posla ili drugih potreba. Iz definicije je vidljivo kolika je širina ovoga sektora što ga čini zaista uzbudljivim područjem poslovanja.
U Hrvatskoj turizam čini oko 22% BDP-a s tendencijom rasta i daljnjeg razvoja. Pojavom interneta i drugih novih tehnologija dostupnih svima, otvoreno je novo polje razvoja turizma koje ujedinjuje stare koncepte poslovanja u turizmu i primjenu suvremenih IT tehnologija.
Kratkim pregledom interneta jasno je vidljivo da je ovaj novi sektor, nazvan e-turizam, iskoračio kao ujedinjujuća grana suvremenog turističkog poslovanja. S druge strane, osim nekoliko iznimaka, može se i uočiti nepobitan nedostatak stranica koje se bave ovom temom, osobito u smislu šireg približavanja ovoga sektora, ne samo krajnjem korisniku, nego i davateljima usluga u turizmu.
Nema komentara:
Objavi komentar