nedjelja, 22. svibnja 2011.

Utjecaj e-turizma

Primjena i razvoj koncepta e-turizma stvara jasne prednosti u poslovanju:

ŠIRINA TRŽIŠTA: Međunarodno tržište s uvijek rastućim kapacitetima
ODRŽIVO POSLOVANJE: Smanjenje troškova poslovanja zbog primjene sveprisutnih platformi lako dostupnih korisnicima
DINAMIČAN RAZVOJ: Povećanje konkurentnosti i kvalitete sadržaja kroz suradnju svih razina lanca vrijednosti
LAKOĆA POSLOVANJA: Koordinacija svih usluga direktno dostupnih kosrisniku

Širina tržišta ima nebrojene prednosti i čini je mreža korisnika koja raste svakodnevno što je i vidljivo iz rasta prosječnog korištenja interneta svake godine. Nestajanje posrednika, ubrzanje pojave novih korisnika i trenutačno odašiljanje aktualnih informacija srž su poslovanja i e-turizma.

Održivo poslovanje je istinsko poslovanje. Smanjenje troškova u vidu promocije proizvoda na suvremen i isplativ način, ali i odbacivanje neisplativih markentiških strategija samo su djelić potencijala u e-turizmu.  

Dinamičan razvoj kao stabilan razvoj. Stvaranje novih sadržaja proizlazi iz veza s drugim djelatnostima i uz lako dostupne tehnologije moguća je jednostavnija kontrola želja i potreba potrošača čime se širi polje poslovanja.

Lakoća poslovanja kroz koordinaciju svih segmenta poslovanja. Povezanost svih razina lanca vrijednosti znači smanjenje troškova poslovanja i brzu dostupnost usluga krajnjem korisniku. Fleksibilnost, praktičnost, transparentost i poslovanje u realnom vremenu su odrednice uspješnog suvremenog poslovanja.

Prednosti poslovanja u e-turizmu su međusobno povezane i proizlaze jedna iz druge stvarajući replicirajući sustav vrijednosti.

Nema komentara:

Objavi komentar